Det finns vissa dagar...

Usch! Jag hade en redovisning idag...

Det var på ett grupparbete så jag var inte ensam... men jag tyckte väl att jag kunde ha hamnat med andra personer!

De i min grupp var ganska så oseriösa och tänkte mer på hur läraren skulle tänka och tycka istället för att själva förstå att det skulle bli bra.... Så lyssnade de inte på mig heller... och i den skriftliga del, som jag fick "äran" att revidera... ja, det dög tydligen inte!

Fan! Dem hade kritik till vad jag än sa!

Okej.. jag har inget emot dem egentligen.. men att jobba med dem vill jag nog inte göra igen, inte i en sådan här stor uppgift i alla fall...

Tål verklingen inte när man sitter en hel dag och reviderar en text och sedan säger att den är fel! Fast jag säger gång på gång att den är rätt.. men nej... ingen lyssnar.. och ändrar självklart tillbaka till hur mobbad texten såg ut tidigare!! Aaaah! jag blir så galen!

haha! Okej sorry.. kanske inte ska gå ut för mycket med detta på bloggen, men att skriva ned sina tankar hjälper och heler väldigt många frustraktioner!

Tack Tack! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0