Ikea-resa

Okej hemma igen från ikea...! Det var riktigt roligt faktiskt! Dock så måste jag säga att mammas man, Martin, stannade hemma trots allt med en orolig mage...!

Gjorde av med nästan 2000 :- .... vilket kanske är mindre kul men det var ju bara på nyttiga saker så det gör nog inget^^



Så här ser mitt rum ut nu.... och det är ändå inte allt! kommer mer när vi åker till ikea igen i mellandagarna haha!

Efteråt gick vi även in på A6 där jag hittade två julklappar! Vilket betyder att jag nu endast har en julklapp kvar och det är mormors... funderar på att köpa trisslotter till henne :S

Men så väntar jag ju såklart även på tre julklappar som jag beställt genom ebay... tänk om de inte kommer innan julen?!?! Det måste dem!! Men lite orolig är man ju alltid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0