Sekaii-ichi Hatsukoi ep24

Det sista avsnittet... (om det nu inte kommer en 3:dje season) var riktigt kawaii!!! och jag satt naaaaw... i stort sätt hela avsnittet... men det kändes helt klart inte slut ännu så hoppas på nästa season!

Och av all iver så började läsa mangan... och ja... kunde inte sluta läsa tills det tog slut...

Mangan har kommit längre än i anime så lite kul att läsa^^ Men... den är ju inte heller klar! Så... jag vill ha slutet!!

Jag vill se när Onodera till slut berättar sina känslor för Takano-san!! Han har nu till slut kunnat ertjänna att han är in love... nu återstår det bara att berätta det också!

Takano-san vet dessutom redan om Onoderas känslor för honom, men han måste ju berätta innan det kan bli riktigt love love mellan dem<333333


Det första jag tänkte på när jag vaknade imorse var Onodera & Takano-san /)(>o<)(\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0