Tillbaka!

Oohayoo minna-san!

Igår kom jag hem från UppCon! Mitt första konvent någonsin!

Jag älskade det! Men ibland kände jag mig lite utanför så har lovat mig själv att fixa en riktig cosplay till nästa gång! (som troligtvis blir på NärCon i augusti)

Jag drömde om UppCon i natt dessutom! så när jag vaknade så trodde jag fortfarande att jag låg där i vandrarhemmet för gå upp med en ny dag på UppCon... Men när jag kände hur skön säng jag låg i så kom allt tillbaka.. (jag sov i en ond spjellsäng hela helgen) Saknar UppCon!!!

Jag hade lite otur också... fick 5 stycken skoskav så hade jävligt ont i fötterna! Men aldrig att det skulle stoppa mig och Jin-sama! (Jin-sama lyckades också få skoskav när jag skulle låna hennes skor ett tag... TT_TT Gomen!)

Så köpte jag en hel del... förlorade lite över 2000 kr... (kommer att visa upp vad jag köpt senare!)


Och så.... när jag kommit hem igår så satte jag mig nästan direkt vid datorn och såg Sekai-ichi Hatsukoi ep 9! Realy like that anime/yaoi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0