Råttor!!!!

Hehe jag har skaffat mig nya Råttor som sällskap nu^^
 
Har tyvärr inte möjlighet att lägga ut bilder på dem nu men det kommer senare :) om en vecka kanske... xD eller mer...
 
Men kan i alla fall säga lite om dem!<3 Det är 3 honor som alla har olika personligheter och utseenden!!
 
Tissla: Den äldsta (ca 2 år) är vit och supergo! Hon är den lugna av sig och stannar helst inne i buren där det är tryggt ;) Hehe.
 
Tilia: Svart med vit mage :) Hon är den mest nyfikna och älskar att kela^^ Hon följer efter mig var jag går och klättrar upp för jeansen för att komma upp till axlarn för att mysa :)
 
Ish: Är den yngsta och dotter till Tilia :) Hon är vit/brun/grå fläckig... och har fått smeknamnet ninja XD En riktig sprallig typ som vägrar stå stilla och klättar på allt!! (Gardiner, upphängda termobyxor...) Men hon är lite skygg för mig fortfarande så.. ja... hon bokstavligen flyr från mig!! :P NÄ inte så farligt kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0