Brev...^^

Jaop.. det är inte bara jag som tyckte det var jobbigt med flytten... faktsikt så tror jag att min lillebror tog det hela ännu värre än vad jag gjorde... så jag har bestämt mig för att skicka iväg lite brev lite då och då till honom, som en rolig grej liksom + något extra att hålla kontakten på!


Här är det första brevet som jag ska ge honom! La det på brevlådan igår så hoppas han får det imon >.<
(Bilden: Vi är lite av stora Zelda-fan! haha väldigt stora!)


Jag ritade av bilden.. tycker att den blev ganska lik, men misslyckades med svärdet och benet blev på tok för lång!!! haha!

Jag färglade teckningen med mina promaker-pennor, första gången jag använder dem så kritisera mig inte :P
Var lite fundersam först men tror jag förstå det basiska med pennorna, som hur man får till mörkare och ljusare skuggor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0