6½ timmar bortkastade!

Idag så hade jag min redovisning av professionsportfolio som tog hela 6½ timmar för alla att utföra...

Har ni någonsin försökt att hålla konsentrationen och lyssna i de timmarna??

Och ännu roligare blir det väl när jag berättar att det var jag som var sist!! Jag var så himla trött och torr i halsen så det gick ju som det gick... dessutom så var hela klassen + läraren riktigt nära på att somna! Det gäller även mig!



Men när det äntligen tog slut så rusade jag hem till Jin-sama och blev bjuden på god spagetti & köttfärssås >.< mums! Så ska vara snäll och diska åt henne nu och sedan åka hem kanske?? :)

lär nog krypa ner i luftmaddrassen med en datorn... orkar inget mer xD

Sover på en luftmadrass just nu eftersom jag inte har några möbler xD men ikea ringde och väckte mig 07.47 i morse och berättade en god nyhet att jag får mina möbler på onsdag mellan kl. 13-17 yaaay...!

Så är Jin-sama även ledig då så hon sa att hon kunde vara med :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0