Det sköna livet<3

Nu har jag bott i min lägenhet i 5 dagar och har haft fullt upp hela tiden! Jag har inget internet i lägenheten än men hoppas på att få den nästa vecka... FÖR SAKNAR INTERNET SOM FAAAAAN!!!! (lånar skolans bredband just nu!)

måndag:

Hade skola: redovisning av en portfolio från 10-16.30 som jag berättat om tidigare^^
Senare gick jag hem till Jin-sama sim bjöd på god mat<3 Men kort efter så var Jin-sama tvungen att cykla tillbaka till skolan och plugga, så jag åkte hem :P
Bara en kort tid efter så får jag sms av Jin-sama och det slutar med att hon kommer och sover över! Woho!

tisdag:

Jag är ledig och började smått att packa upp mina saker, Jin-sama gick tidigt eftersom hon hade skola idag med! När hon kom tillbaka för att hämta sina saker så bjöd jag henne samtidigt på mat^^ första gången jag lagade mat i köket och det blev så här:
Brandlarmet gick igång på grund av rök från ugnen... hade kycklingen i för länge så den blev torr... kokade riset för länge xD Jag är ingen mästerkock! haha!

Onsdag:

Så ringde min telefon runt halv tre-tiden och jag fick springa ut och ta emot min möbelleverans! Många kartonger!!
Jag börjar direkt att sätta på benen till sängen och hinner till det tredje benet innan Jin-sama ringer på dörrklockan! Sedan så satt vi där till halv sju och monterade ihop alla sju möbler (>o<) Glömde halft bort att äta.. men så var Jin-sama så snäll och lagade mat till mig igen hihi! <3

Torsdag:

Jag gick till centrum en sväng :D
Hittade clas olssons och köpte lite nödvändigheter till lägenheten ;) Sedan så var jag ju självklart tvungen att gå in till bokhandeln och köpa en bok (>.<) "hehe"
Jag kom hem runt halv fyra och då ringer Anders, min lillebror och gråter om att han saknar mig! Tycker så synd om honom! ville bara åka hem och krama honom!!!

Fredag:

Idag så ja... jag klev upp från sängen och tog en dusch... sedan gick jag till skolan bibliotek och här sitter jag nu! (^.^) Ska försöka att bli klar med en skrivuppsatts till idag och sedan se om jag ska hälsa på Jin-sama en stund :)

Helgen:

I helgen så kommer Mamma och Erika och hälsar på! Det ska bli kul att se dem igen!! :D Synd bara att Anders inte kunde följa med eftersom han ska på kalas :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0