I'm crazy!

Jag satt igår i ca 6 timmar och bara studerade naruto avsnitten! och... ja.. mitt humör skiftade verkligen mycket!

Ibörjan satt jag bara och asgarvade... men sen så kom jag ju till fajten med Haku och Zabusa... och Sasukes "död"... satt och lipade hur mycket som helst!!

Och resten ska jag väl inte prata om... älskar drama!!

Anledningen till att jag började titta igen var för att leta reda på bra repliker som jag kan plugga in till min cosplay >__< Det var inte lätt att höra alla orden de sa! Men det känns bra, eftersom nu fick jag en ordentlig japanskalektion hehe ^^

I'm going crazy!! Naruto, Sasuke!! I love you!!  no... I love everyone!! TT.TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0