Positiv eller negativ...?

Då är det klart... jag får helt enkelt förbereda mig för en fattig månad den här gången...

Men det går ju inte att vara rik när man får upp så många nya cosplay ideer!

Jag väntar fortfarande på Maria-cosplay (de har skickat iväg peruken nu!!)
Men... Efter en helg proppfylld med Jin-sama och massa youtube klipp med massa duktiga cosplayar så kunde vi inte låta bli att dra upp ännu en ide!

Eller själva ideen är gammal, men nu händer den äntligen!! (Jin-sama är äntligen övertalad! Moohahaha)

Idén är att Jin-sama ska cosplaya Sasuke tillsammans med mig som Naruto :) Naruto's not alone anymore...!
(>^o^<)

Och mitt i all Sasuke-peruk letande så fick jag lite panik på min hemska Naruto-peruk!!! (Den är hemsk!)

Så det slutade med att jag beställde en ny Naruto-peruk också... på inte tal om hur mycket jag shoppade i stan också... suck! (Dock så hittade jag i stan, Marias lårstrumpor :) Så nu är det klart<3)


Kommentarer
Postat av: Jin-sama.

Kaeru-hime du har skrivit två likadana inlägg!!

Så du har haft dem planerna länge, Usuratonkachi... Jag trodde aldrig att du kunde lyckas men det gjorde du...

Jaop vi hittade Marias strumpor vilket var bra och jag som INTE har hittat skor vet inte vad jag ska göra... -_- Kanske blir det något epic slut för allt tillslut.. Hittade ingen tröja till Sasuke T_T dumma tradera som inte kunde ha det!



//Jin-sama

2012-03-27 @ 18:41:07
URL: http://goshujinsama.blogg.se/
Postat av: Kaeru-hime

Jag vet att det blev två inlägg... min dator du vet :P

Hihi^^ fast min plan är inte riktigt hel då du inte ska cosplaya Sasuke från Shippuden!! Baka!

Men det fungerar nog med en enkel skjorta så länge... :S Du lär väl bli lite mobbad på konventen men det är inte mer vi kan göra...

2012-03-28 @ 12:58:52
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/
Postat av: Jin-sama

HahaXD det lär jag bli men vad gör man? Kanske åker ner till stan i helgen och köper mig en t-shirt och sedan målar på uchiha märket själv. Men får se annars blir det Sasuke goes to school tema hahaXD Och min hemliga plan är hemligt punkt slut!

2012-03-28 @ 19:20:14
URL: http://goshujinsama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0