Slut ännu en gång... ;)

Då var sista redovisningen klar för den här kursen! Gick fatastiskt bra! haha :P

Så redan på måndag nästa vecka så börjar jag min nya kurs som handlar om Barns språkinlärning och litteratur i förskolan :) Ser lite fram emot den, då jag under praktiken fått massa frågor och funderingar till barns språk, hur viktigt kroppspråket är till exempel...

Har sätt schemat nu också och... jag har typ bara skola 2-3 dagar i veckan! Så gissar att det är mycket hemarbete i den här kursen! :(

Sååå! fick jag även veta att vi ska skriva en saltentamen på slutet av delkursen! (alltså om 5 veckor!) Det är den första jag kommer att göra... skitnervös redan nu! Kommer att få IG direkt... suck! Det är ju bara 8 böcker man ska plugga med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0