Sommarlovet närmar sig...

Jag vet inte..

Jag tror jag ska anmäla mig till en japanska sommarkurs!! Jag menar varför inte?? Men jag kan inte bestämma mig!

Jag har kollat i Växjö.. och där finns en på fem veckor, kvällstid...

Men så såg jag sommarkursen i Göteborg... där är den runt 8 veckor och dagtid!!

Men då är det ju boende jag behöver... och jag har ju min pappa i Göteborg... så innan jag bestämmer mig för någonting så måsta jag prata med honom om det är okej att jag bor hos honom under den tiden... han har ju pratat om att flytta också... men jag får helt enkelt fråga...

Fast går jag i Göteborg så kan jag nog inte gå tillsammans med Jin-sama! Eftersom hon jobbar också... Men kursen i göteborg ser helt klart bättre ut!!

Min ide är att anmäla mig till båda orterna med göteborg som första val och Växjö som andra... men tyvärr så har redan anmälningtiden gått ur... därför söker jag sen anmälan och har mindre chans att komma in på kursen... så jag kanske inte ens kommer inte på dem?

Då söker jag nästa sommar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0