Kodachicon 2012<3



Rin och Naruto blev nya bästa vänner >.<



Detta blev vår så kallade "grupp"
Saknar er alla!!











Yeah!!



Jaop.... Vi hade kanske så kul att vi till sist inte kunde ta fina bilder längre! hehe ^^









Okej... Naruto.. Jag måste kärpa mig när jag ser att kamran riktas mot mig!!



Jag tog med mig min stora kortlek, och det blev en stor höjdpunkt! Det var under spelet som vi först började lära känna våra nya vänner :)


Sasuke snodde den sista läsken!!! TT_TT



Och Rin målade av mig :)) Fick den som present och blev jätteglad! >_< Så just nu har den bosatt sig på mitt kylskåp <3 Thank you Rin!!



Och under tiden ritade jag en slupmässig bild på Hinata... Tyckte det passade då jag själv var Naruto :P
Min första bild på Hinata dessutom!
Vad tycker ni^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0