Hemma från NärCon!!

Jag kom hem från NärCon igår och deckade direkt framför TV:n! Det blev att jag såg två filmer på raken ;D Dessa filmer var:

1. Pokémon - Destiny Deoxys



2. Final Fantasy - Advent Children



Det är två filmer som jag tycker mycket om! (Love Cloud! eller.. Croudo!)

Men nu... Mer info om hur NärCon var!

Det var superkul! och mycket annorlunda ifrån UppCon! NärCon var ju mitt andra konvent jag varit på och UppCon mitt första så jag har ju fortfarande mycket att lära mig <>w<>

Detta var första gången som jag som i sovsal dessutom och tyckte faktist om det! Trotts att det var lite obekvämt och svårt att somna... men jag liksom kände att jag var närmre alla andra NärConnare med sovsalen! Det gjorde mig glad!

Jag dansade dansmatta för första gången! Och så höll ju Seremedy en konsert sista natten för oss! De är riktigt bra! (Jin-sama blev heltokig!! o_O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0