Onsdag... det är över!!! YES!

Nu har det gått 3 dagar efter programmstarten i Linnéuniversitet och ja.. det har inte varit särskillt lätt vill jag lova!! Den första dagen satt jag på stolen och tänkte: VAD HAR JAG GÄTT MIG IN PÅ?!

Men det börjar kännas bekvämare nu... Och dessutom så har jag inga föreläsningar imon och på fredag så kan stanna hemma och jobba med det där seminarium-uppgiften som ska vara klar tills på måndag...

Så här såg dagarna ut:

Måndag:



Jag var väldas trött och orkade knappt hålla mig vaken i aulan... Jag hängde inte alls med vad de pratade om, men försökte så gott jag kunde :-/

Jag har varit så trött att jag inte ens orkat sätta på datorn... jag har i princip bara kommit hem, ätit och gått och lagt mig för jag har inte orkat annat....!

Tisdag:



Under tisdagen började jag förstå lite mer, de upprepade lite från gårdagen för de var väl medvetna om att vi behövde det!...

Senare blev vår stora grupp på 66 pers uppdelade i 4 basgrupper och samlades då i dem för att lära känna varandra lite... så fick jag även veta uppgiften till måndag...

Men denna dag var trevlig, jag var inte lika trött och kunde därför konsentrera mig bättre!

Onsdag:



Idag hade jag bara en föreläsning på förmiddagen och slutade då tidigare! (dock på grund av försenade tåg så kom jag inte hem fören den vanliga tiden ändå!!)

Föreläsningen hölls i en gammal lada som de byggt om till en lässal! (Man kunde fortfarande känna lukten av ko när man gick in!) Detta tyckte jag var lite kul då hehe...

Läraren som vi hade var superduktig och välutbildad! Jag visar gärna min respekt för dem! Nya förebilder kanske?? Dem hade sånna coola bakgrunder inom förskolan!

Jag undrar hur min tid som förskollärare kommer att se ut...! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0