förra helgen :P

haha okej, vet att jag är drygt en vecka sen med det här men bättre sent än aldrig!

Som jag sagt tidigare så var jag och besökte lollo-chan förra helgen och samtidigt fick jag även chans att träffa mina underbara råttor som jag ska ta över från henne.

De är sju stycken sammanlagt och supersööööta!!



här är 3 av dem, den svart/vita dumboråttan heter Jones :3
... tyvärr så ser jag inte vem de andra råttorna är... (men jag har allas namn på papper xD)



ännu bättre bild kanske, här syns alla utom en! :P
den bruna i mitten heter Lusifer, den lite mörkare gråa heter Turbo och jag tror att det är Kevin som sitter närmast kameran.. men inte säker :S Så är det ju Jones igen längst in i buren!





Honom känner jag igen! Detta är prince! kawaii!!<3 Den enda som jag fick vara med och döpa :)



Kan knappt vänta innan jag får dem!!<33


Jag har ju som sagt, haft två råttor tidigare... och det är just så att om man har haft råttor förr så kommer man alltid vilja ha dem resten av livet! Jag vet... men det är liksom så det är, har man haft det en gång så kan man inte leva utan dem<3

Råttor är speciella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0