Nyår!

Imon så är det alltså nyårsafton?? HM... okej!! ;D

Vet inte riktigt vad som kommer att hända... hm... jag och Lisa-chan hade bestämt med Jin-sama att fira tillsammans hemma hos henne, men så sent som igår så fick jag veta att hennes okaasan blivit magsjuk (min mamma har precis blivit frisk från magsjuka!) huh! Måste vara en sådan där period...

Men som vanligt så håller jag mig frisk :3 banzai for mitt imunförsvar!

Så... jag får väl se i ikväll hur morgondagen kommer att se ut..

Nu känner jag för en film! (Nej, kuso! jag måste plugga!)

xD


Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Kaeru-hime jag vill ha cosplay-dag!!!!! Jag tror jag blir knäpp här hemma utan mitt kära usb minne och allt!!!! Inga böcker o nej! MIN COSPLAY ÄR I VÄXJÖ!!!!!! Buhu-_- Sista dagen på året blir bara bättre och bättre....................

2011-12-31 @ 19:19:58
URL: http://goshujinsama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0