tiden går...

Jaop! Nu har det nästan gått en vecka sedan jag fick skoluppehåll och jag har fortfarande inte börjat med min professionsportfolio... den ska redovisas i 20 minuter nästa måndag... så det är kanske bäst att ta och börja med den nu då...

Hithills så har jag endast skrivit ihop en innehållsförteckning så jag vet var som ska göras... Gäller ju bara för mig att också göra det! haha!

Har packat ner mitt rum nu också eftersom jag flyttar nästa helg^^ Det finns ingen direkt hemkänsla när man kliver in i rummet igen... det första jag tänkte på var: "källare!" Och... det är ju i källaren, men nu ser det verkligen ut som en källare också!

Min syster har fått förståelse för detta också, då nu när alla tavlor och affischer är nedtagna... I min tid i detta rum så har jag varit lite besatt med att fixa tavlor och sådant för att få färg på rummet... (ser ut som ett fängelse annars!) och nu har min syster också förstått det xD Vad glad hon blir nu när hon kommer att ta över rummet efter mig! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0