Tiden... snart är den inne

Idag så har jag varit en stud hemma hos mormor som bjöd på riktigt god julbord! Mums!

När jag sedan kom hem så fick jag alltså ett sådant rus och bara sprang upp på vinden och fixade mig två banankartonger och började smått att packa ner mina saker (>.<)

Men med endast två banankartonger så kommer jag inte långt... har kanske 33% av bokhyllan och 50% av skrivbordet kvar.. men så har jag ju även hela garderoben kvar!

Varför måste jag ha så mycket saker??!

När jag flyttar så kommer jag bara ha bilens utrymme och bagarge... vi kan inte hyra släp eftersom vi inte har något att fästa den i, och vi kan inte hyra buss för att det finns inte i närheten...

Det som jag har fått för order att göra är att ta lite åt gången, som till exempel när jag pendlar, så tycker de att jag kan ta med mig lite då... men vad fan! jag kommer inte ha råd att pendla så mycket längre!

Hahaha... Jaop, det här är jag i min flytta-hemifrån-kris xD

Going to miss my family very much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0