Välkommen till min nya blogg!

... Då har även jag skapat en blogg då. Det här är min första så kommer att se fram emot att få utforska bloggvärlden från en annan vinkel!

Mitt namn är Madeleine, men du gör det bäst i att kalla mig madde, eller kanske madde-chan! Jag är inne på mitt artonde år och pluggar barn- och fritidsprogrammet på gymnasiet.
   Själv är jag otroligt intresserad av Japan och mangakulturen, sen så har jag dessutom publicerat en egen bok med titeln "Vårt förbannade öde" Dess historia kommer jag säkert att ta upp vid många olika tillfällen efter som jag är som fastlimmad till den. Jag skriver just nu på uppföljaren, men kommer nog bli tungen att revidera om första boken igen för att få dem att höra ihop lite bättre... Självklart finns det delar av Japan i berättelsen.
   Men jag tycker inte bara om att skriva, utan teckning är även ett intresse, då jag självklart oftast tecknar av karaktärerna ifrån min bok :P

Mer om det här kommer att komma med tiden, men från nu så får vi bara säga vi ses! Eller Mata ne! som det heter på japanska. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0