Film tipset!

Hej!

Jag har precis sätt den underbara filmen Love Happens och jag säger bara det... gíllar ni sorglig drama? då ska ni se den här filmen?! (Jag storgrät i slutet!)

Filmen handlar om en ung man som blir väl känd och omtyckt i staden. Han jobbar med terapi med att hjälpa de människor som försöker komma vidare efter att någon nära dött. Men senare i filmen får man även veta att även denne unga mannen själv sörjer sin fru som dött i en bilolycka 3 år tidigare. Alla vet om det, men den historian som han berättar då är inte helt riktigt sann... (Blev lite chockad på hela sanningen som fick mig att lipa ännu mer!)

Så om ni har en riktigt uttråkad dag så passa på att titta på denna! (Den har även roande komedi-scener insmorda i filmen!)




P.s. Grattis på födelsedagen Jin-sama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0