Förlorad...!

Kvällen hemma hos Jin-sama var helt underbar! Vi såg de tre första harry potter filmerna i rad efter varandra som motsvarade runt 7 timmar! Det var riktigt kul trotts allt! Med god tårta och allt ;D

Efteråt var Lisa snäll att köra hem mig så jag slapp gå hem i mörkret, men sedan när jag kommer hem så inser jag något... Min MOBIL ligger kvar i bilen!!

Okej jag är inte så jätteberoende av mobiler men jag blir liksom sådan här för alla min egodelar som kommer bort! (Jag är sådan där person som alltid vet vad jag har mina saker >__< Det är sant!)

Men pratade med Lisa senare på facebook och löste allt :D Hon sa att jag skulle få tillbaka den idag! Yippi....!

Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0