Kaichou wa Maid-sama!

Hittade en helt fantastisk nyhet när jag bläddrade igenom internet nu precis!

Ni känner kanske till anime serien: Kaichou wa Maid-sama!

Jag såg den för ett tag sedan nu men har fortfarande inte glömt bort den! >w<
Men det är faktiskt möjligt att det kommer en season 2 på den!! (det var någon som sa att den skulle komma i augusti!) jag får väl vänta och se!

Men allvarligt! Jag läste in på ett forum där det var en som hade en kompis som rest till Japan och fått reda på sanning! och enligt denna person så hade de redan släppt trailern! Med andra ord! Season 2!! jag kommer verkligen att få se en till season av min kära serie <3

Har ni sett ovan föresten?? trodde att jag skulle skratta ihjäl mig! Det är ett sådant PV avsnitt då själva karaktärerna diskuterar sina roller och serien! Klicka på länken under för att se den!

http://www.animeseason.com/kaichou-wa-maid-sama-ova-1/


Och sedan har det även kommit ett special avsnitt med!! och det sägs att det är inledningen inför season 2!! o_O Klicka på länken under för att se den!

http://www.animeseason.com/kaichou-wa-maid-sama-special-1/

(båda avsnitten är runt 13 min långa!) Lite för kort om ni frågar mig... --__--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0