Shoppat lite >.<

Jag och min syrra stack in till A6 lite idag, med anledning till att det inte fanns något annat att göra här hemma...

Så jag har ju varit lite olydig med att slösa upp 300 kronor då jag vet att jag måste spara till NärCon! Men jag har faktiskt pengar så det räckar kvar!

Ber om ursäkt för bildernas dåliga kvalitet! Tog bilderna nu precis med datorns webcam...

Jag fick veta att det har kommit en uppföljare på mina favoritböcker! (Men hade bara råd att köpa en av dem... TT.TT) Den här boken heter feber. och är skriven av Maggie Stiefvater. Den första boken från denna serie heter frost. Kanske ni redan har hör om dem? o__O
(Bokia ~ 199:-)


Så köpte jag även detta gulliga nyckelpige-halsband!! (Hoppas ni ser den...)
(Ur&Pen ~ 98:-)


Och till sist en ring <3 Alltid velat ha en ring, men varje gång jag köper en så är de alltid för stora eller för små.. men den här gången lyckades jag i alla fall få rätt storlek! YES!
(BIKBOK ~ 49:-)


Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Kaeru-hime... du vet den boken är MYCKET billigare att köpa på internet... kostar 139kr på adlibris. Du skulle tittat på internet. Jag menar jag köpte åtta böcker för 581kr, engelska, och det är inte dåligt!

2011-07-07 @ 21:07:20
URL: http://goshujinsama.blogg.se/
Postat av: Kaeru-hime

Hm... men så är det ju frakt på det med ;) Men föredrar lite att köpa i affären vissa gånger, för då behöver jag inte vänta på dem ;D

2011-07-08 @ 13:50:09
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0