Bilder från UppCon!



Tåget svek oss! Då ett mötande tåg var försenat, vilket resulterar med att vårt tåg hade startat senare och vi missat bussen till Uppsala!! Ringde mamma som kunde som tur var skjussa in oss till bussen!



På bussen: Taggade inför UppCon!!





Här är rummet som vi bodde i på vandrarhemmet. Jag sov på resesängen... och jag säger bara... den var inte särskillt bekväm!



Kolla kissekatten bakom Jin-sama!







Ingången till UppCon! Vi stod och köade i ca 2 timmar...!





Cooooool Cosplay!



Vi gick på konserter! (mer om dem kommer senare.)





Hello Kitty-bakelse  med hallon! Yummy!





Köpte min första plushy! Kaito från Vocaloid! Senare köpte jag även Len från samma serie för att hålla Kaito borta från Tobi-plushy från Naruto (som Jin-sama köpte..) Hon parade ihop dem till Yaoi par! Så Skaffade Len åt Kaito istället!







Dessa två skrämde mig faktiskt en gång då jag vände mig om och de stod precis där med deras breda leenden! Ooonda men supersöta!!



Caramellgirls! De dansade till karamelldansen :) Måste så lära mig den dansen!









UppCon var helt underbar! Det var svårt att förstå att det faktiskt var slut sen.. UPPCON UPPCON UPPCON UPPCON UPPCON UPPCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON...!! (Vrål!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0