Ritade ännu mer...

Jaop jag liksom bara fastnade för en sådan här manga base-mall och var tvunden att rita den!

Mall + den färdiga bilden som jag gjorde:


Dessa karaktärer är Chi och Kyu och är bikaraktärer till berättelserna bakom Sai och Oishi!
Och faktiskt! Detta är första gången som jag ritar en bild bara på dem! De har alltid stått i bakgrunden till mina Sai och Oishi bilder men nu ändligen fick de chans att vara mer i rampljuset!

Okej Chi är ju faktiskt ingen älva längre men vill ha en liten återblick från det första forumet där de för första gången visade sin existens! Och i den allra första berättelsen så var Chi nämligen en liten älva <3 (Vi ändrade det när vi beslöt oss för att para ihop henne med Kyu!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0