Skoskav!

Yes! Imorgon åker jag och Jin-sama till UppCon! Äntligen säger jag bara!

Så idag kommer jag konsentrera mig på packningen (men kommer troligtvis inte packa fören i kväll) men jag gör som en liten lista i skallen på mig :P

Jag har redan varit framme i centrum och köpt lite lunch till resan och nu ska jag och Erika dit iväg och köpa lite snacks :P 5 timmar i buss... ser inte fram emot det så jättemycket men kommer självklart att se till så att jag är väl förberädd på det och har mycket att göra saker!

hihihihi...

Oishis polisonger... de kom inte med posten... TT.TT Så kommer få cosplaya utan dem på UppCon... Nåja, hoppas att Jin-sama får sin i alla fall!

Mata ne!

Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Jag hade ingen tur jag heller... Blir random cosplay på uppcon i år! Men nästa con som vi ska på ska jag vara Saber så det så!

2011-06-01 @ 17:46:06
URL: http://goshujinsama.blogg.se/
Postat av: Kaeru-hime

ja, det får ju bli så! Jag ska ju cosplaya Oishi (utan polisonger) och sedan Kaeru-hime i karaktär! Hihi vi kommer att ha så kul!! Så har jag tänkt att ta en dag till att gå runt med uppcon-tröjan och öronen! :3

2011-06-01 @ 19:45:54
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0