Barnboken är hääääääär...!

Äntligen har jag fått hem barnboken som vi gjorde till projektarbetet!

Tycker att de blev superbra och tjockare än vad jag hade föreställt mig, så bättre! Jag är så glad just nu! Trodde verkligen inte att de skulle hinna komma innan studenten för att det har varit ett sådant problem med dem tidigare! Men nu!

GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!



6 st som ska delas ut till:

1. Skolan!
2. Mig
3. Jin-sama
4. Gammal praktikplats (förskola)
5. Gammal praktikplats (grundskola)
6. Lisa? (annars Jönköpings bibliotek!)



Fram- och baksida >w<



Visst är de fina??? <3



Vill du ha en egen?

Den finns att köpa här:
https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=49215


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0