Hemma från BibbCon!

Det var inte riktigt vad jag hade trott att det skulle vara... det var inte så jättemånga som cosplayade för den delen heller men jag tycker att dagen var trevlig ändå!

Fick massa kramar och så vill någon fota mig ^^

När hela gänget (i princip halva mangaklubbsgruppen) satt inne på mcdonalds och käkade så var det en liten flicka som sa: "Titta en liten kissekatt" åt mig. Det var hur gulligt som helst!



På tåget på väg till BibbCon >__<
Första gången jag cosplayar utanför huset^^ Familjen tyckte av någon anledning synd om mig :P men själv tyckte jag att det var hur kul som helst! Dräckten stärkte dessutom mitt självförtroende!



Vi gick och käkade på Mcdonalds sa jag ju tidigare <3 Vi fyllde hela det vita bordet X___x Tyvärr så fick jag inte med alla på bild :(



London-mannen Mathew var där och höll mig sällskap då Jin-sama inte kunde! Längtar till UppCon!



Jag ritade lite manga självklart! Den här för Jin-sama (ett litet hälsning från mig)
Teckningen föreställer mig själv som Kaeru-hime.


Kommentarer
Postat av: Paulleila

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-06-15 @ 10:15:41
URL: http://paulleila.blogminds.com
Postat av: Kaeru-hime

Thank you! >.<

2011-06-16 @ 02:14:20
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0