Nä nu får jag damp!

Jag skapar en ny e-mail bara för att min andra har spärrats... men nu när jag har gjort det, jättebra! Så då skapar jag ett nytt konto på ebay för att kunna köpa min Oishi-peruk >___< Men när jag ska få mitt mail för att aktivera emailen på hemsidan så dyker det aldrig upp! Men ebay säger nu att det e-mailen är upptagen, men kan inte logga in med den...


Och sedan lägger internet av!!


Och sen när jag får tillbaka det så kan jag inte längre logga in på hotmailen...! Jag skriker snart!!
Så ska jag försöka med att skapa ett nytt konto igen och hoppas på att det går bättre?


P.s så fick jag även veta av Jin-sama att barnboken som vi väntat på så länge inte ens har tagits emot av förlaget, så den är inte ens tryckt än!

Och seden failar jag och Erika på att baka kärleksmums...

Hahaahaa Allt blev bara negativt när jag kom hem från skolan idag! Fast TVXQ är fortfarande bäst! Håller mitt humör uppe ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0