Oishi-Peruk

Okej... Ibland när man drabbas av panik så vet man inte riktigt vad man gör förens efteråt...

Jag har beställt en peruk till min Oishi Tezuka cosplay, för 85 kr, med en e-mail som jag inte kommer åt... Man undrar ju lite hur det här kommer att funka.. Har betalat den nu...




Och nu kanske nu undrar... Vem är Oishi Tezuka?

Jo, han är en karaktär som jag själv har kommit på för ungefär 3 år sedan. Den här karaktären har jag skrivit en bok på (håller på med uppföljaren) men så har den också blivit en kär vän till mig.
Jag har tecknat honom några gånger och lagt ut här på bloggen förut så namnet kanske känns bekant? (Ska jag kanske göra en egen blogg åt Oishi? (Så kan Jin-sama göra en åt Sai? <3) Ska fan göra det!!









Jin-sama, vad tycker du? Ska vi skapa en blogg till Sai och Oishi? o.O


Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Det kan vi göra^^<3 Fast Sai får nog vänta då jag inte har cosplay-grejer till honom... Isåfall får alla nöja sig med tecknade bilder på honom och inte in real life cosplay!



//Jin-sama.

2011-05-03 @ 12:35:00
URL: http://goshujinsama.blogg.se/
Postat av: Kaeru-hime

Ja, men det gör väl inget, kommer också att teckna mycket till den bloggen såååå... okej då går jag och skapar oishis blogg ^^ Den kommer att heta //oishitezuka.blogg.se

2011-05-03 @ 15:35:59
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/
Postat av: Jin-sama

Tycker du inte att vi ska ha en tillsammans med båda? Då kan vi ju lägga in små berättelser samt bilder och massa annat kul om dem^^<3

2011-05-03 @ 22:53:36
URL: http://goshujinsama.blogg.se/
Postat av: Jin-sama

Säker på att vi inte ska ha en ihop? För då kan vi ha en massa berättelser samt bilder på båda två... Blir nog lite roligare och att ha två karaktärer är nog roligare^^<3

2011-05-03 @ 22:54:54
Postat av: Kaeru-hime

Jo, jag vet... Jag funderade på det, men vems e-mail har du tänkt att vi ska använda då? Använder vi min, kommer du åt min andra blogg och använder vi din så kommer jag åt din Jin-sama blogg...

Så därför valde jag att ha en varsin till dem.

2011-05-04 @ 13:32:25
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0