Oj oj oj oj...! Snart händer det!

Nu är det bara eeeen vecka kvar innan jag och Jin-sama drar till Uppsala för att uppleva Skandinaviens största mangakonvent UppCon:11! Det är dessutom vårt första konvent någonsin (räknar inte med BibbCon så jättemycket)



Har sett fram emot det här ögonblicket sedan februari då jag köpte biljetten! Tror att det kommer att bli suveränt! Och trots att bussresan dit är 5 timmar och 30 minuter så gör det inget för mig! För det är UppCon vi pratar om här! Jag undrar även hur vandrarhemmet kommer att se ut... inte för att jag tror jag kommer att spendera så mycket tid där men jag är ju ändå nyfiken ;)


Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Kaeru-hime! T-T I'm sad! Har du läst luchindas blogg? Jag blev deprimerad när jag läste och såg den... Har skrivit på yaoi-novellen också! två hela sidor! Så stolt är jag!



-jin-sama.

2011-05-26 @ 14:40:13
URL: http://goshujinsama.blogg.se/
Postat av: Kaeru-hime

Vad var det du blev deprimerad av? läste hennes blogg, men förstår inte vad du kallar depp?

2011-05-28 @ 11:56:19
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0