En förmiddag på A6

Var och shoppade lite igen... Ursh! Fy på mig!



Den här klänningen och kavajen från H&M ska jag ha på bröllopet på lördag! Köpte en kläning genom internet förut men tyckte inte alls om klänningen! Totalt blev detta: 575:- inkl. en täckpenna.

Så köpte jag även inne på Clas Olsson ett USB-minne på 8GB som jag ska ha till skolan. Lägger över mina uppgifter på den och ber sedan en arbetar att skriva ut åt mig... har varit på med skolkontot och deras maskiner förut, men nu är jag trött på att de aldrig ska fungera ordentligt! 149:-



Så hittade jag även Promarkers!!

Har velat ha sådana hur länge som helst, men de är ju så dyra! Var i göteborg och kollade men då var ju priset ca 30:-/st  För en penna!!

Men nu hittade jag förpackningsvis för 350:- ungefär...

Promarkers är som turshpennor, men 100 gånger bättre! Med promarkers kan man färglägga med effekter och göra skuggor ännu snyggare än tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0