Så fantastiskt kul!

Nu är jag hemma, tillbaka från bröllopet i helgen!

Det var verkligen superkul! (även trots att jag inte hade en aning om vem brudparet var! Haha!)
Jag visste att det var min mammas kusin som var bruden.. men jag har aldrig förr hört talas om henne tidigare, så det här var kul!

Kommer lägga upp bilder lite senare då jag inte orkar nu... XD

Dock så tycker jag att min mormor kunde ha stannat hemma den här gången... För hon roade sig inte alls på bröllopet och var sur för att ingen gav henne uppmärksamhet, men att gå fram och prata själv med någon det kunde man inte göra, utan man skulle gå fram till henne...! Hon tyckte alla skulle kolla åt henne... men liksom, det var inte hon som hade bröllop!

Så var hälften av gästerna engelsktalade! Eftersom Brudgummen är från Australien! Detta var också kul! Det blev en kväll med blandad kultur!

Och paret var ju såååå söta ihop!! >////<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0