Vi äger!!!

Har precis kommit hem från preem!

Jag och min lillebror cyklade ut i regnet för att hämta ut mina kursböcker och hade liksom bara en halvtimme kvar innan preem skulle stänga... men vi hann!

Men jag måste ju säga... Anders är inte den snabbaste!

Men nu är jag ju hemma! Blöt men glad!

Imon åker jag till Stockholm för bröllopet i helgen, därför ville jag extra mycket ha böckerna idag, så jag kan utnyttja de ca 7-8 timmarna på väg till Stockholm :)

Åker från Växjö med tåg till Värnamo...
Sedan hämtar mamma upp mig och vi åker direkt till Stockholm... Undar om jag hinner köpa någon lunch innan jag lämnar växjö för annars kommer jag att svälta ihjäl! Äter frukosten vid 5 på morgonen.. då vill jag ha lunch!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0