Egen serieblad!

Jag har gjort klart den!



Det var jättelänge sedan som jag ritade ner en serie och jag har fast historie-idéen ganska länge så nu när jag hade den här känslan av att rita och teckna hur mycket som helst!

Så jag började med en teckning som tog runt 2 dygn att göra! Hihi... jag blev lite sur, för jagg ritade lite andra saker före serien och jag blev klar så snabbt! Så nu gjorde jag något som skulle ta lite längre tid!



Men den här gången så har jag dessutom anstängt mig till 100%
Jag studerade flera av mina mangaböcker om hur de ritade fartsträck (har aldrig kunnat göra dem snygga!)
Så den här gången blev jag ganska nöjd med mig själv som lyckades med fartsträcken, eftersom dem betyder så mycket för att bilderna ska bli mer rörliga ;-)





*STOLT*

Kommentarer
Postat av: Erika

det tycker jag att du ska vara också! :D

2011-09-04 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0