Första uppgiften..!

Jag försöker komma igång med min seminarieuppgift som ska vara klat till på måndag... men efter att ha varit ledig hela sommaren så kan man väl säga att det är lite kämpigt... Hehe...

Helt plötsligt vill man göra så mycket annat som man inte hållt på med på hur länge som helst! Men jag får inte skuta upp arbetet längre! Annars kommer jag att istället stressa med att få det klart imon och det vill jag inte...!

Jag var på biblioteket igår och letade efter kurlitteratur men blev bara förbannade när jag insåg att dem bara hade en av de jag behöver!! Inte snällt med tanke på att jag behöver dem till uppgiften! Får försöka göra mitt bästa ändå...

Köpte 4 st av min kurslitteratur igår på adlibris... och tillsammans gick dem på 900:-!!!! (Tur att jag tog ut lite extra från min fond tidigare!!!)

Det är 15 böcker totalt som jag behöver... och det är bara till den här kursen :S Men gissar att vissa av böckerna kommer dyka upp i andra kurser också!



Nästa avsnitt av Ao no Exorcist kommer ut snart också!! Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0