ny manga!!!<3

Yeah! jag och min imouto-san (lillsyrra) har åkt till pappa under helgen!! Han bor i Göteborg och eftersom man träffar honom kanske tre helger om året eller mer??

och självklart kan jag inte missa att gå runt i science fiction bokhandeln när jag väl är i Göteborg;) både min pappa och syrra hatar affären av någon anledning men lät mig gå en halv timme innan de började tjata på mig!! Hehe :P

idag köpte jag dessa:



Hehe jag är väldigt glad just nu>.<

resten av kvällen blir att ta det lugnt till en film kanske och äta massa god tacos:-D

för detta är ju sista kvällen med pappa för denna gång... imon åker jag och imouto-san hem till mamma igen för att fira nyår;)

Älskar dig pappa!!<333

ses!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0