Cosplaykväll!!!

Ni minns kanske att jag och Jin-sama nyligen hade en cosplaykväll på Växjö Universitetet då vi sprang runt och roade oss??

Tja... nu när jag skaffat bilderna från Jin-sama och internet, så tyckte jag att det var dags att dela med sig av den dagen :) haha XD

Först så vill jag visa er en ful video... Den är väl inte så mycket proffetionell kan man säga XD men det var kul ändå!



Så kommer lite bilder!



Jag var Naruto!! XP



Och Jin-sama var den söta, läskiga Suginto!!! ;D

























Scaaaaary....!





Naruto ger igen!!



Och till sist så blev det lite SasuNaru.... mooohahaha!!

Och detta var det... nästa uppdrag ska bli en shoppingdag med cosplay i stan!! eller kanske på Grand Sammarkand? tror att det kan bli roligare där... Eller vad säger du Jin-sama?? :)

Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Yey! Det måste vi göra!!! Men då ska jag fan vara Senri!!! <3 Mkt roligare att vara honom!

2012-01-28 @ 13:13:55
URL: http://goshujinsama.blogg.se/
Postat av: Erika

Haaha för videon :D hahaha

2012-01-29 @ 23:55:10
Postat av: Erika J

hahaha för videon xD hahahah

2012-01-29 @ 23:56:10
Postat av: Kaeru-hime

Jin-sama: Okej, det kan du gärna vara^^ så måste jag tänka lite till om saken dock...

Erika J: Haha XD Eller hur!

2012-02-04 @ 14:53:45
URL: http://kaeruhime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0