En helg i göteborg!

Då har man tagit tåget och hälsa på min gamle far i Göteborg som fyller 52 år idag! Grattis pappa!!
Det är första gången som vi firar den för honom så det blir nog jättekul!
Jag hade tänkt mig en lugn dag men, pappa ville åka in till stan då jag och Erika skulle få shoppa.. haha!
Först så hittade jag ett par skor! (pappa betalade dem! :P)
och sedan så köpte jag en flasa flux (så att tandläkaren blir nöjd!) och ett par termobyxor!!!
Och så kunde ja förtåss inte hålla mig undan s-f-bokhandeln! haha! Hittade en manga som jag läste för jättelänge sedan på mangafox och köpte de 3 första böckerna på en gång!!
Serien heter Ai Ore! Love me! och är väldigt rolig då könsrollerna svackar, killen ser ut som en söt tjej, medan tjejen ser ut som den coolaste prinsen XD Massa drama och humoristisk romantik :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0