cosplay... planer ;)

Vi har ju båda beställt oss en varsin peruk jag (naruto-peruk) Jin-sama (sasuke-peruk)

och vi har helt plötsligt blivit helt besatta i våra roller och kallar varandra "Naruto" och "Sasuke" lite varje dag XD
Men det är sååå kul!!

Och jag fick även veta Jin-samas hemliga plan! Hon ritar en Naruto-doujinshi... som är en version om hennes slut på den verkliga naruto-serien.... och Sasuke dööööör!!

nåja... till saken nu...

Eftersom Jin-sama inte har tid att sy ihop Sasukes cosplay (och vägrar beställa) så fick vi komma upp om en ny plan... vilket var t-shirt... Vi har hithils hittat en mörkblå t-shirt... så vi har tänkt ta med den till skolan bildsal och trycka på uchiha-märket på tröjans rygg... det är det bästa vi kom fram till XD Men det kommer nog bli bra... Men sen ! Jin-sama fixa en odentlig cosplay! (jag har ju min naruto ;))



Sen så köpte jag även en svart t-shirt som jag ska trycka uzumaki-märket på ;) Något jag kan ha under min naruto-jacka >o<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0