Längtar till Maj...

Vad händer i maj? Jo... det är väl då vi hoppar ner i sjön för första gången och börjar klä oss utan våra jackor, kanske till och med ligger vi och solar oss bruna? Om vädret håller så är nog jag en av dem :)

Vissa åker kanske till och med utomlands....?

Men jag, jag stannar i Sverige och roar mig fartfyllt på mangakonventen hela sommaren lång! (^ô^)

Det första i år kommer att bli Kodachicon (5-6 maj) i Lund :) Har aldrig varit i Lund, så ska samtidigt vara kul att utforska staden :)

och sedan helgen efter så blir det Itchicon (12-13 maj) i Växjö :) Jag bor ju där så det är klart jag inte kan missa ichicon!! haha (@__@)

Hoppas bara min Maria-cosplay hinner komma innan dessa konvent... Enligt mina beräkningar så är det möjligt att kläderna kommer i dagarna innan kodachicon! Fast jag brukar ju alltid räkna fel... och är alltid lika förvånad när jag hittar posten i bredlådan XD

Men så är ju datumen kanske inte de bästa egentligen... då mamma fyller år den 3/5 och min syster fyller den 15/5... Eftersom det är en bit hem till dem och jag har skola på vardagarna är det lite tajt om tiden! Men jag får väl helt enkelt åka och hälsa på dem helgen efter ichicon och fira båda i efterskott eller något XD

Det är lite speciellt också kanske då min syrra fyller sina efterlängtade 18 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0