Funny...!!

Igår kom jag hem igen efter en fartfylld helg på kodachicon!
(Jag lovar!! Den var fartfylld!)

Jag mötte en Rin! från Blue Exorcist!!!!! Och vi blev väldigt sköna polare >_< hehe...
Mer så träffade vi en cosplayare från Kyou kara maou!! Första gången jag sett någon som cosplayt från den serien mer än jag, Jag är ju Yuuri...!! ^^

Jin-sama hade efter sig en klängig stalker hela helgen... Det var nästan så hon tappade humöret, men jag klandrar henne inte, eftersom hon knappt kunde gå på toaletten utan att bli lämnad ifred eller påhoppad av den där stalkern!! (Jag har lovat att skydda henne om stalkern dyker upp någon mer gång!! >.<)

Men mer roligt då Jin-sama börjat tänka på sin Gunder-cosplay som hon pratat om tidigare!! Det skulle vara så awsome och min Yuuri fick en Gunder som sällskap =^^=



Först hade hon pratat om att sy den, men så sent som igår började hon prata om att hon kanske nöjer sig med att bara köpa den, den här gången...

Väntar otåligt på att hon ska skaffa sig den... Så att vi kan börja planera en cosplay-sketch!! (Men så vet jag att det är ganska om om pengar nu så... vet inte när det kommer att ske... but I hope soon... ^w^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0