Återuppståelse!!!

Ojojojoj... jag vet det är rätt länge sedan som jag senast la ut ett nytt inlägg...

men jag gör det nu! o.O (undrar hur länge det dröjer innan nästa inlägg XD) Ska försöka vara lite roligare!! XD

Väl... det som händer nu är att jag snart ska hämta upp en ny vän vid stationen som kommer till mig för första gången!!!! :))

Jag mötte henne på Kodachicon i våras :D och är helt otroligt rolig! :) Imon drar vi till Kultcon tillsammans och kommer förmodligen ha grymt kul hela helgen!! ^^

Vid mera information har vi nu skapat oss en egen cosplaygrupp, Jag, goshujinsama (som jag numera kallar för sasuke) och Felicia (den nya vännen jag pratade om!! :D kallar henne för Sakura dock :P)

Vi kallar vår grupp för undergroundcosplay (och har inget med underground-filmerna att göra XD) Vi cosplayar team 7 i Naruto Shippuden!! :P Så kommer vi snart ha en Itachi med oss också!! och kanske en kakashi :)

hm... vi har en gemensam blogg: http://undergroundcosplay.blogg.se/
men den är precis nystartad så vi har inte kommit med så mycket på den ännu ;)

Det var nog allt... för nu måste jag till tågstationen >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0