yuuri-heika!!!<333

yuuris kungliga mantel är in progress!!>.<

för att vara ärlig så trodde jag inte att det skulle ske så kort tid:P



som ni ser så är den i princip klar;) det som saknas nu är bara den vackra kedjan som håller ihop mateln vid axlarna;-)

till det ska jag rota lite bland mina väldigt ganska halsband och se om set finns någon bra kedja;) annars blir plan B shopping!^^

bye bye!!


p.s bilderna efter min och jin-samas cospleydag kommer senare då jag vill leka lite med dem först;-) ....................................... men för er som inte orkar vänta på det så finns bilderna även på: undergroundcosplay.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jin

Awesome!!! Vänta bara snart ska jag göra min kära gunter och då ska vi ha sååå kul och ta en massa lama bilder. Hoho.>o</

Svar: Jaa!! Kom igen och sy den nu!!
Kaeru-hime

2013-02-28 @ 15:09:26
Postat av: Jin

Neh nu har jag tänkt länge nog på detta! Vad är det för ngt du har i ansiktet, det blåa? Eller är det bara en synvilla?0-0

Svar: Haha det är ett plåster :P
Kaeru-hime

2013-03-04 @ 17:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0