fangirlar nu då!!>.<

Nu ska jag berätta!!
idag ca kl. 09.55 var det en gubbe som knackade på dörren till min lägenhet!!0.0

Med sig hade han det här stora paketet från Japan till lilla mig :D jag skrev snabbt under pappret och rusade in för att öppna det...




och i detta paket kunde jag hitta!!!:



Uraboku boxen "Phosphor" :D



och i den här boxen finns det:
1) en artbook
2) kort, med 95% av bilderna från artbook:en
3) en Drama CD

(Allt på japanska)










Är väldigt lycklig som kan säga att jag har den här artbook:en hemma då jag verkligen beundrar Hotaru Odagiris verk och ser det som en riktigt mästerverk inom konst! kan sitta och stirra på en och samma bild i flera minuter för att komma bort i beundran av dem, alla detaljer, raster, färgerna, linjerna... allt tar min uppmärksamhet!!



korten<3 jag har inte räknat dem men högen är väl lite tjockare än en vanlig kortlek;-)



och till sist Drama CDn!!! som tillåter mig att lyssna till en berättelse utan bilder;-)

jag har inte hunnit lyssna på den än men det ska jag göra så fort jag har tid!!

dock är den på japanska... så undrar hur mycket jag kommer att förstå av den XD men kan fangirla till alla karaktärers röster i alla fall >///<





Kommentarer
Postat av: Jin

Omg!!! Vet du hur avundsjuk jag är!!!! Jag vill med ha! Fast eftersom jag kanske åker till Japan nästa år så lär jag hitta en hel del coola grejer;-)

2013-03-28 @ 20:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0