hello :3

hehe okej... nu har jag läst ut alla böcker!! tog mig... 3,5 dag xD ursh jag läser verkligen långsamt!

som vanligt så älskade jag arina tanemuras manga: the gentlemen's Alliance cross^^
likt hennes andra arbeten så hade den här också en ganska sorglig historia!! dock inte lika sorglig som full Moon eller kamikaze kaito jeanne TT-TT
slutet kändes dock kort och snabbt... som om de hoppar ur situationen direkt till ett sammanfattande slut:/ men det fanns ju bonus kapitel där vi får se vad som händer ändå... jaja...

och jag kom på en serie som jag fortfarande inte har av arina!! short tempered nånting heter den... den är på en volym så det blir ju inget problem att skaffa den! (hoppas jag)



och The betrayal knows my name var sååå bra!!;-) tycker nästan bättre om mangan än animen... men bara lite...

dock kom jag fram till att det inte våt hela serien jag köpte!!0.0 och det mest hemska är att vol 5 slutar med att shuusei är försvunnen och nästan dödad!!!? poor shuusei... andra gången det händer honom nått!!

men jag blev väldigt rädd och ledsen för att den skulle sluta så... för på sfbok.se och wikipedia m.m så står det att det skulle bara vara 10 böcker! (i storpocket så är det 2 i 1, så då är det bara vol. 1-5)



men så gick jag in på själva bokförlaget och där hittade jag info om att det kommer fler böcker, men de kommer att publiceras styckvis (alltså inte 2 i 1 som de andra)
men det tycks fortfarande vara i storpocket!! måtten på själva boklängd och bredd stämde ihop med de varandra på hemsidan :-) (var först rädd att de skulle publiceras i vanlig pocket format, men kanske inte!!) är dock inte hundra procent säker om saken...




men det värsta är att vol. 6 inte kommer publiceras fören i sss..se..september!! alltså i SEPTEMBER!!! det är ju tusan 6 månader till september!!!-_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0