oerhört lycklig!!<3

äntligen har min beställning från adlibris kommit!! väntat i 9 långa dagar!!;-)

den här gången var det ny manga;-) 16 böcker i två completea ;-)serier!





serierna är:

(vänster)
The gentlemen's alliance cross av Arina Tanemura (samma författare till Full Moon wo sagashite, kamikaze Kairo jaenne, sakura hime m.m)

(höger)
The betrayal knows my name vol. 1-5, storpocket, av Hotaru Odagiri (som även tecknat mangorna till Only the ring finger knows och time lag)
anime: Uraboku ep. 1-26 -tror jag :/



jag älskar värkligen båda serierna så var tvungen att beställa allt på en gång! (får leva lite fattigt den här månaden-_-)

och dessutom med detta så har jag alla Arinas böcker till min bokhylla!!:D eller alla som släppts i eng eller swe text;-)

jag lär bli ganska osocial den här helgen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0